Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri

  • masa pelepasan:2024-01-31 21:36:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:494
  • Penerangan pantas:

    Pulau Faroe,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian

Kandungan artikel

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,Pulau FaroePengubah minyak terjun 50KVA, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pulau FaroeSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

MatolaPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Pengubah terbenam minyak

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri



Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi,Pulau FaroePengubah kuasa s13-50, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa dan wayar mendarat,Pulau FaroePengubah distribusi 10kV, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri



Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Jabatan jualanPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Perubah telinga pemeriksaan

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pulau FaroeBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

PulauFaroeMaklumat produk lain
  • ShanhaiguanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPengurusan kualiti

    ShanhaiguanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPengurusan kualiti

  • ShanhaiguanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaLaraskan parameter proses industri

    ShanhaiguanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaLaraskan parameter proses industri

  • ShanhaiguanHydraulic fully automatic plate rolling machineKesan terhadap kehidupan

    ShanhaiguanHydraulic fully automatic plate rolling machineKesan terhadap kehidupan

  • NingboAplikasi pengubah tenggelam minyakharga kos

    NingboAplikasi pengubah tenggelam minyakharga kos

  • MonzaPlatform angkat bimbit hidraulikStandard eksekutif

    MonzaPlatform angkat bimbit hidraulikStandard eksekutif

  • MonzaJembatan boarding tetapAnalisis keperluan insentif

    MonzaJembatan boarding tetapAnalisis keperluan insentif

  • DongzhouJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikHarga telah meningkat sedikit dan tidak lancar

    DongzhouJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikHarga telah meningkat sedikit dan tidak lancar

  • DongzhouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan prestasi peralatan

    DongzhouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan prestasi peralatan

  • segera:Peringatan: Maklumat Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri memberi anda Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri oleh syarikat kami, perkhidmatan Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri. Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pulau FaroeMod pendinginan pengubah kuasaCiri industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!